Cum? Unde ? Cand?

Nu am stare, nu imi gasesc linistea nicaieri.

17 Nu ma atasez de nimeni decat pentru scurte perioade de timp. Nu stiu pe ce drum sa apuc, si totusi ma indrept undeva. Desi destinatia pe termen lung este un mister si pentru mine. As vrea macar un timp sa fac parte din majoritatea care isi construieste o casa alaturi de cineva. Dar imi dau seama ca am devenit prea dificil pentru a putea fi suportat pe termen lung. Ma atasez repede dar din pacate si mai repede imi trece. Ma simt de cele mai multe ori ca o umbra care trece prin vietile celor din jur. Uneori umbra apuca sa le si afecteze. In ce mod? Nu pot raspunde la aceasta intrebare. Dar observ tot mai mult ca intodeauna ma apuca un dor de duca. Dar nu mai vorbesc de dorul acela de a ma sui in masina sau pe motocicleta si sa fug undeva. Nu. Este un dor de a pleca cat mai departe, tot mai departe, de a experminta alte culturi… poate. Nu stiu. Stiu doar ca nu am stare nicaieri, ca incerc sa ma motivez sa fac ce e bine. Nu stiu totusi cui ii este adresat acest bine. Imi este foarte greu sa ma raportez la persoanele din jur, imi este foarte greu sa le fiu pe plac. Dar poate ca nu trebuie sa fiu pe placul nimanui, chiar daca asta inseamna sa fiu singur. Singura persoana fata de care trebuie sa fiu loiala  zice-se ca ar trebui sa fiu eu. Dar din pacate de cele mai multe ori si asta mi se pare imposibil. Poate ma loveste o depresie si nu stiu sa citesc semnele. Sau poate sunt constient de asta si caut mijloace de a merge mai departe.Ca toti ceilalti imi fac planuri. Uneori imi ies, alteori… se pierd in flacari si scrum. Dar obligatia mea este de a merge mai departe. Iar.. acest “departe” reprezinta un mister. Maine aici, poimaine acolo. Doar oare peste un an… unde? Care este oare calea corecta? Cum sa aleg? Instinctual?

This entry was posted in Ultimele Aberatii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

